Contoh Surat Aku Janji Murid

Contoh Surat Aku Janji Murid - Mengambil sebarang tindakan terhadap pihak sekolah sekiranya berlaku sebarang perkara yang tidak diingini kepada anan murid dibawah jagaan saya jika ianya berlaku diluar waktu diatas. Surat aku janji pelajar. Contoh surat aku janji sk alor pongsu hasil perkongsian dengan rakan ps. Saya muhamad ropi bin awang no. Surat akuan disiplin murid. Contoh surat akujanji ibubapa prasekolah 2016 18 december 18 powered by..

Akujanji Murid

Surat aku janji pelajar.

Contoh surat aku janji murid. Sekiranya saya melanggar mana mana peraturan yang telah ditetapkan saya sanggup dan bersedia menerima sebarang bentuk hukuman yang berkaitan setimpal dengan kesalahan yang saya telah lakukan. Format laporan kes kemalangan murid. 8 ponteng sekolah surat surat amaran.

Surat akur janji ini adalah supaya pelajar tersebut tidak akan mengulangi kesalahannya dan akan disimpan sebagai bukti kesalahan. Saya dengan ini berikrar dan berjanji akan belajar bersungguh sungguh untuk mencapai target mata pelajaran di bawah. Surat aku janji ibubapa.

Akan mengambil sebarang tindakan terhadap pihak sekolah sekiranya berlaku sebarang yang tidak di ingini kepada anak murid di bawah jagaan saya jika ianya berlaku di. Kad pengenalan sesungguhnya dan sebenarnya berjanji bahawa saya akan berusaha untuk sedaya upaya untuk mencapai kecemerlangan dalam ilmu dan akan sentiasa mempertingkatkan budi pekerti yang mulia. Surat aku janji pelajar.

Minit mesyuarat pemilihan tender. Setiap murid yang melakukan kesalahan akan mengisi borang perakuan murid bagi merekodkan kesalahan yang telah dilakukannya. Saya yang bernama seperti di atas dengan ini mengaku bahawa saya bersetuju akan mematuhi segala peraturan sekolah selama saya belajar di sekolah ini.

690208035159 beralamat di lot 716 kg. Sekolah kebangsaan alor pongsu 34300 bagan serai perak. Surat aku janji saya no.

Perancangan strategik disiplin 2016 2018. Bergema suara kamu di dewan tadi sungguh bersemangat ada riak sebak di wajah ibubapa kamu dengan lafaznya aku janji tadi maka kamu sudah terikat dengan satu kontrak yang perlu dipenuhi. Minit mesyuarat pengurusan hem bil 2 2016.

Mulakan usaha keras untuk memenuhi setiap baris janji yang telah dibuat. Pak pura beris kubor besar 16050 bachok kelantan dengan sesungguhnya berjanji bahawa saya akan mematuhi peruntukan peraturan peraturan pegawai awam kelakuan dan tatatertib 1993 perintah perintah am pekeliling dan surat pekeliling serta apa apa peraturan dan arahan lain yang. Contoh surat buang sekolah ponteng sekolah rendah.

Surat Akujanji Pelajar

Majlis Penetapan Target Dan Aku Janji Calon Upsr 2017 Utama

Contoh Surat Rasmi Akur Janji Rasmi Ru

Surat Jaminan Akujanji Berkelakuan Baik

Surat Aku Janji

Surat Akujanji

Surat Aku Janji Pelajar

Contoh Aku Janji

Lafaz Akujanji

Contoh Surat Aku Janji Murid - Contoh surat buang sekolah ponteng sekolah rendah. Pak pura beris kubor besar 16050 bachok kelantan dengan sesungguhnya berjanji bahawa saya akan mematuhi peruntukan peraturan peraturan pegawai awam kelakuan dan tatatertib 1993 perintah perintah am pekeliling dan surat pekeliling serta apa apa peraturan dan arahan lain yang. Mulakan usaha keras untuk memenuhi setiap baris janji yang telah dibuat. Minit mesyuarat pengurusan hem bil 2 2016. Bergema suara kamu di dewan tadi sungguh bersemangat ada riak sebak di wajah ibubapa kamu dengan lafaznya aku janji tadi maka kamu sudah terikat dengan satu kontrak yang perlu dipenuhi. Perancangan strategik disiplin 2016 2018..


Comments

Popular posts from this blog

Contoh Surat Lamaran Untuk Pt Toyota

Contoh Surat Domisili Penduduk

Contoh Surat Dakwaan Acara Pidana